Самооцінювання якості освітньої діяльності та якості освіти за напрямамом «Система оцінювання здобувачів освіти закладу освіти»
МЕТОДИЧНА ЗУСТРІЧ
з теми "Ососбливості складання календарно-тематичного планування, розроби критеріїв оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти у 2024-2025 навчальному році відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти"
ВИСНОВОК
про результати проведення самооцінювання якості освітньої діяльності та якості освіти в Бистрицькому ліцеї у 2024-2025 навчальному році за напрямом «Система оцінювання здобувачів освіти»
УЗАГАЛЬНЕНА ТАБЛИЦЯ
критеріїв, індикаторів та інструментарію для оцінювання освітніх і управлінських процесів Бистрицького ліцею Березнівської міської ради Рівненського району Рівненської області та внутрішньої системи забезпечення якості освіти за напрямом «Система оцінювання здобувачів освіти»
НАКАЗ
"Про вдосконалення освітньої діяльності за результатами проведення самооцінювання якості освітньої діяльності та якості освіти в Бистрицькому ліцеї у 2024-2025 навчальному році"
ВИКОНАННЯ РЕКОМЕНДАЦІЙ РОБОЧОЇ ГРУПИ ЗА НАСЛІДКАМИ САМООЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ЯКОСТІ ОСВІТИ
СУЧАСНИЙ УРОК У КОНТЕКСТІ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
Урок залишається основною формою освітнього процесу, але помітно змінюються його функція й організація, оскільки він підпорядковується не тільки повідомленню та перевірці знань учнів, скільки виявленню досвіду школярів за їх ставленням до змісту навчального матеріалу. Робота з досвідом учня вимагає від учителя не просто вміння викладати свій предмет, а аналізувати зміст того, чим уже володіє школяр із цієї теми. У таких умовах змінюється режисура уроку: учні не просто слухають розповідь педагога, а постійно співпрацюють із ним за допомогою діалогу.
29 травня 2025 року для педагогічних працівників Бистрицького ліцею був проведений науково-практичний семінар з теми «Сучасний урок у контексті нової української школи». Шановний спікер даного заходу МЕЛЬНИК Надія Адамівна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогічних та освітніх інновацій РОІППО глибоко розкрила сутність особливостей сучасного уроку. Учасники заходу мали можливість попрактикуватися: побувати в ролі учнів і відчути на своєму досвіді зміни, які відбулися у підходах до сучасного уроку, тобто, де учні вільно спілкуються, висловлюють думки та працюють разом з учителем, який виступає як організатор, консультант та помічник.
Широкий набір форм навчання на інтерактивній основі, покликаної створити комфортні умови для навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність й інтелектуальну спроможність, деталізація змісту нормативно-правової бази щодо підготовки сучасного уроку і приємний діалог, дозволили сформувати в учасників заходу упевненість в ефективній та якісній підготовці сучасного уроку педагогами